0498-20 50 85    info@hansautbildning.se
Serviceutbildning

Serviceutbildning

7,900 kr exkl.moms 2 dagar

Vi reder ut begrepp som service, försäljning, merförsäljning och omsorgsförsäljning, vad är vad egentligen?

  • När, vart och hur uppstår en servicesituation?
  • Kommunikationsstilar – Hur bemöter jag och läser av kunden.
  • När något har gått fel, när kunden är missnöjd-Vad och hur bör jag agera? Vad måste jag göra?
  • Praktikfall av svåra situationer.

Kursbeskrivning

Utbildningen blandar både erfarenhets- och verklighetsbaserad inlärning och bygger bland annat på deltagarnas egna upplevelser, reaktioner och erfarenheter vilka utgör grunden för utbildningens pedagogik. De nya insikterna fortsätter i den egna vardagen och på sin arbetsplats. Tempot är intensivt, men med rika tillfällen till reflektion i gruppen. utbildningen blandar korta teoriavsnitt, gruppövningar med reflektion och diskussion.

***

Tider

8-16:00

Kursledare

Ronny Larsson – Hansa Utbildning

Övrigt

Förmiddagsfika med smörgås, lunch, eftermiddagsfika med kaka ingår i avgiften.

Recensioner

Det finns inga produktrecensioner än.

Bli först med att recensera “Serviceutbildning”

E-postadressen publiceras inte.